dah enakan

Posted: Agustus 2, 2010 in Tak Berkategori

mbilung: Gog, kayaknya dia dah enakan.
togog: dia sopo lung? jangan ngawur ah…
mbilung: kayaknya dah bisa mengerti and bisa menjaga hati..
togog: walah, nganggo boso engris barang, neng te2p iseh ngawur nek ngomong kie..

Iklan

Kangen

Posted: Juli 16, 2010 in cinta

tesis: kangen
antitesis: benci
sintesis:cinta
mbilung:Gog, kangen tu sesuatu yang sulit untuk diungkapkan dengan kata2, tapi terasa dihati.
togog: iya Lung, lo dah kangen jadi gak iso merem, gur klesak-klesek le turu.
mbilung: wah malah curhat barang!
togog: he3 malah ngerti, aq ra iso2 turu je, malah kepikiran barang.

Hello world!

Posted: April 9, 2010 in cinta

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!