Posts Tagged ‘Ramadhan’

Petasan Ramadhan III

Posted: Agustus 15, 2012 in Sosial
Tag:, ,

Petasan Ramadhan III

 

Masih bersama dua kakak beradik yang sedang asyik jalan-jalan pagi di seputaran pantai selatan. Mereka ingin menyaksikan dengan mata kepala sendiri tentang pesta mercon, seperti yang banyak dibicarakan anak muda didesanya. Anak – anak muda dengan semangat merobek-robek buku untuk membuat mercon, hmm. Bahkan sampai pernah ada kertas untuk membuat mercon ternyata ada tulisan arabnya. Ini kutipannya,

 

LHOKSUKON – Warga Keude Panton Labu, Kecamatan Tanah Jambo Aye, Aceh Utara, Minggu (29/7), menemukan kertas bertulisan arab yang dijadikan sebagai pembalut mercon. Warga menduga, kertas dimaksud merupakan sobekan lembaran Kitab Suci Alquran.

Pembalut mercon bertulisan arab dimaksud ditemukan Nurdin (32), pedagang asal Paya Dua Uram, Kecamatan Seunuddon, Aceh Utara. Sontak, dia syok melihat temuannya itu. Kemudian, Nurdin menyerahkan sobekan kertas dimaksud kepada Ketua Pasar Peukan Panton Labu, Mahmuddin (45).

 

More info please visit: http://aceh.tribunnews.com/2012/07/30/kertas-betulisan-arab-jadi-pembalut-mercon

 

Mbilung: hayo ngono kuwi kang, nek wes kebelet pengen gawe mercon, sak kertas-kertase dinggo..

Togog: hmm, soyo meneh kertas Al-Qur’an yo Lung?

Mbilung: lha iyo kang, lha kertas-kertas buku pelajaran yo melu disuwek’i og..

Togog: nek ngunu, menurutku malah mending kembali pada jaman dulu, pake bambu bikin kayak meriam. jenenge opo aku kok lali,

Mbilung: oalah, long opo ngono yo kang? aku yo malah lali..hehe

Togog: hmm…

Iklan

Petasan Ramadhan

Posted: Agustus 11, 2012 in Tak Berkategori
Tag:, ,

baru saja terdengar suara petasan alias mercon, dalam bahasa Jawa. suaranya nggandem dan mantab. terang saja Togog dan Mbilung langsung terlibat asyik dalam obrolan. adalah suatu malam dibulan Ramadhan disebuah sudut kampung, Togog dan Mbilung sedang berjalan bareng.

Togog: wah Lung, tadi suara petasane jann.. jooss tenan! iso le njeglug..

Mbilung: opo kang? njeglug??? wkwkwkwk koyo voly wae njeglug. tapi iyo je, kae mau jan apik tenan, nek tak roso-roso yo pinter sek gawe mercon kang.. nanging, mugi-mugi wae le do dolanan mercon do ngati-ati.. lha bahaya je…

Togog: bahaya pie Lung?

Mbilung: lha sek jenenge mercon ntar nek pas lagi bikin alias ngacik, trus meledak lak yo iso rampal tangane ta kang? biyen aku sering krungu, enek wong sek gejeblugan mercon pas lagi gawe, pas lagi nyumet, yo ngono kui lah..medeni tenan lho kang… contho gambare tangan sek kenek jeblugan mercon koyo ngene iki kang..

Togog: lha kok medeni tenan Lung????

Mbilung: lhaa.. medeni ta??? mulakno kui, nek do dolanan mercon kudu bener-bener ngati-ati.. nek teledor setitik wae iso menyebabkan bahaya…

Togog: hehehehe, ndengaren koe mletik Lung???

Mbilung: asem ig… lha yo biasane yo mletik ta kang??

Togog: mletik nek urusan duit! :p

Mbilung & Togog: hahahahahhah……

bersambung…